Wszystkie nasze produkty

Doładowania międzynarodowe

Mój korespondent nie otrzymał kredytu na swój telefon

Sprawdź najpierw, czy nie został wprowadzony nieprawidłowy numer.

Jeśli numer jest właściwy, niepowodzenie doładowania może mieć kilka przyczyn:
1. Chwilowe problemy techniczne operatora.
2. Twój korespondent osiągnął swój dzienny lub miesięczny limit; otrzymał już zbyt wiele doładowań z rzędu.
3. Numer nie jest/przestał być numerem prepaid.
4. Telefon jest wyłączony lub nie ma połączenia z siecią.

Możliwe rozwiązania po skontaktowaniu się z nami:
Przypadek 1: wykonamy doładowanie, gdy tylko operator ponownie zacznie działać.
Przypadek 2: możemy poczekać chwilę przed ponownym wykonaniem doładowania lub możesz podać nam inny numer.
Przypadek 3: prosimy o podanie prawidłowego numeru, abyśmy mogli zrealizować doładowanie.
Przypadek 4: prosimy o kontakt z korespondentem.

Nie zapomnij powiadomić nas o tym problemie, zanim wykonamy ponowną próbę wykonania doładowania.

Wybierz temat swojego problemu

Co to jest PWA? Progresywna aplikacja internetowa, która jest zbudowana jak strona internetowa, ale działa jak aplikacja. Po zainstalowaniu na ekranie głównym pojawi się ikona z logo beCHARGE. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć i cieszyć się naszymi licznymi produktami.