Wszystkie nasze produkty

WARUNKI SPRZEDAŻY

Artykuł 1. Definicje

  1. beCHARGE to marka stworzona przez Prepaid Company, podmiot należący do PRIMMO CONSEIL
  2. Wszystkie zakupy dokonywane przez osoby trzecie (zwane dalej „nabywcą”) od beCHARGE podlegają ogólnym warunkom sprzedaży określonym poniżej (zwanym dalej „Warunkami”).
  3. Składając zamówienie w beCHARGE, nabywca akceptuje niniejsze warunki sprzedaży.
  4. Jeśli jedna lub kilka klauzul niniejszych ogólnych warunków zostanie zmienionych lub anulowanych, nie ma to wpływu na pozostałe postanowienia, które pozostają ważne.

Artykuł 2. Oferty

  1. Oferty beCHARGE są wiążące i ważne we wskazanym okresie obowiązywania oferty
  2. Zamówienia są składane za pośrednictwem formularza zamówienia on-line wypełnionego przez kupującego. Zamówienie oznacza przyjęcie oferty przez kupującego, co jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna. Zamówienie uznaje się za przyjęte przez beCHARGE w momencie dokonania płatności.
  3. Minimalny wiek osoby, która chce złożyć zamówienie i dokonać płatności na rzecz beCHARGE, jest określony przez prawo Poniżej tego wieku dorosły krewny kupującego musi wyrazić zgodę i potwierdzić zakup.
  4. Opisy i specyfikacje kart doładowujących są oparte na informacjach dostarczonych przez producenta danego produktu.

Artykuł 3. Ceny

  1. Podane ceny oferowanych produktów i usług wyrażone są w euro i zawierają podatek VAT, jeśli ma on zastosowanie.

Artykuł 4. Dostawa

  1. Dostawa odbywa się e-mailem na adres wskazany w zamówieniu.
  2. beCHARGE może anulować zakup w dowolnym momencie, jeśli zamówiony produkt jest (tymczasowo) niedostępny, chyba że nabywca zaakceptuje dostawę produktu o porównywalnej cenie i jakości

Artykuł 5. Płatność, zawieszenie i rozliczenie

  1. Dostawa jest realizowana wyłącznie za zaliczką. Kupujący dokonuje płatności w sposób wskazany w zamówieniu
  2. beCHARGE nie ponosi żadnych zobowiązań, jeśli kupujący nie zapłaci ceny zamówienia.
  3. W przypadku doładowań międzynarodowych klient musi podać numer, który ma zostać doładowany. Uwaga: beCHARGE nie zwróci klientowi pieniędzy, jeśli ten poda niewłaściwy numer.

Artykuł 6. Prawa własności

  1. Własność produktów dostarczonych przez beCHARGE przechodzi na klienta dopiero z chwilą zapłaty beCHARGE należnej ceny.
  2. Ryzyko związane z produktem przechodzi na nabywcę w momencie fizycznej dostawy produktu, nawet jeśli cała kwota, którą nabywca jest winien beCHARGE, nie została zapłacona.
  3. Nabywca nie może przekazać, wydzierżawić lub wymienić produktu w jakikolwiek sposób, dopóki nie przejmie go na własność, bez wyraźnej pisemnej zgody beCHARGE lub w jakikolwiek sposób sprzeczny z warunkami użytkowania dostawcy i / lub usługodawcy.

Artykuł 7. Gwarancja

  1. Nabywca musi potwierdzić, że produkt jest tym zamówionym w momencie dostawy. Jeśli tak nie jest, nabywca musi niezwłocznie (przynajmniej po upływie rozsądnego czasu niezbędnego do sprawdzenia) poinformować o tym beCHARGE pocztą lub e-mailem. Po upływie tego rozsądnego czasu nabywca nie będzie już uprawniony do wymiany produktu. Żaden produkt lub usługa, nawet częściowo wykorzystany/wykorzystana, nie podlega zwrotowi ani refundacji. W przypadku zwrotu pieniędzy beCHARGE zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych informacji o konsumencie (np. kopii dowodu tożsamości, kopii karty kredytowej, .dowodu zamieszkania, numeru konta bankowego itp.). Wszystkie zwroty zostaną dokonane w ciągu 15 dni od przyjęcia przez beCHARGE.
  2. Gwarancje udzielane przez beCHARGE są zawsze i wyłącznie gwarancjami producenta lub usługodawcy

Artykuł 8. Nadrzędność

  1. beCHARGE może zawiesić lub anulować realizację zamówienia w dowolnym momencie, po pisemnym poinformowaniu nabywcy, bez obowiązku wypłaty przez beCHARGE jakiegokolwiek odszkodowania, chyba że wymagają tego względy etyczne lub przepisy prawa.

Artykuł 9. Roszczenia i zwroty kosztów

  1. W przypadku reklamacji konsument musi najpierw skontaktować się z beCHARGE za pośrednictwem poczty, faksu lub innej formy komunikacji pisemnej, podając powody reklamacji. beCHARGE rozpatrzy reklamacje w ciągu 30 dni od ich otrzymania. W tym celu beCHARGE może zażądać dodatkowych informacji o konsumencie (np. kopii dowodu tożsamości, kopii karty kredytowej). Jeśli beCHARGE nie będzie w stanie rozpatrzyć reklamacji w ciągu 30 dni od jej otrzymania, do konsumenta zostanie wysłane pismo informujące go o tym fakcie.
  2. beCHARGE nie zwraca pieniędzy za zakupy starsze niż 1 miesiąc ani za transakcje i opłaty za metody płatności (takie jak Paypal). Nie można żądać zwrotu ani wymiany produktów płatności elektronicznych lub doładowań przedpłaconych kart kredytowych.
  3. W przypadku zwrotu pieniędzy beCHARGE zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych informacji o konsumencie (np. kopii dowodu tożsamości, kopii karty kredytowej, dowodu zamieszkania, numeru konta bankowego itp.). Wszystkie zwroty zostaną dokonane w ciągu 15 dni od przyjęcia przez beCHARGE.

Artykuł 10. Odpowiedzialność i odszkodowania

  1. W przypadku doładowań międzynarodowych klient musi podać odpowiedni numer. Uwaga: beCHARGE nie zwróci klientowi pieniędzy, jeśli ten poda niewłaściwy numer. W przypadku błędu technicznego leżącego po stronie beCHARGE, klient otrzyma zwrot kosztów. W przypadku doładowań międzynarodowych, operator w kraju, w którym znajduje się karta przedpłacona, która ma zostać doładowana, może mieć tymczasowe problemy techniczne w momencie, gdy klient dokonuje zakupu, a karta może nie zostać doładowana dokładnie w tym momencie. W takim przypadku beCHARGE skontaktuje się z klientem i operatorem w celu jak najszybszego rozwiązania problemu, aby doładowanie mogło zostać zrealizowane.

Artykuł 11. Ochrona prywatności

  1. beCHARGE przetwarza wszystkie przekazane jej dane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą o ochronie tożsamości i może, zgodnie z tą ustawą, wykorzystywać dane osobowe nabywców w operacjach automatycznego przetwarzania.
  2. Dane przekazane beCHARGE przez kupujących są wykorzystywane wyłącznie do celów zamówienia i zarządzania działalnością beCHARGE zgodnie z wyjaśnieniami przekazanymi konsumentowi. Dane mogą być przekazywane stronom trzecim, jeśli jest to konieczne do celów zamówienia.

Artykuł 12. Fakturowanie

  1. Podatek VAT od kart podarunkowych, kodów do aplikacji, produktów pieniężnych i kodów telekomunikacyjnych nie jest wliczany do podstawy opodatkowania.
  2. Zgodnie z okólnikiem 2018-C-127
  3. Faktura nie jest wystawiana w przypadku zakupu poniżej 50 €.

Artykuł 13. Inne postanowienia

  1. beCHARGE może korzystać z usług osób trzecich w celu realizacji zamówienia lub zakupu produktu.
  2. W przypadku każdego zamówienia lub zakupu dokonanego od beCHARGE oraz wszelkich sporów związanych z niniejszymi ogólnymi warunkami zastosowanie ma wyłącznie prawo belgijskie.
  3. W przypadku wszelkich sporów wyłączną jurysdykcję ma sąd gospodarczy w Brukseli.
Co to jest PWA? Progresywna aplikacja internetowa, która jest zbudowana jak strona internetowa, ale działa jak aplikacja. Po zainstalowaniu na ekranie głównym pojawi się ikona z logo beCHARGE. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć i cieszyć się naszymi licznymi produktami.
-